tisdag, oktober 21, 2008

Grå, grå vardag...

Regn, regn, regn och grått, det är vad det är just nu. Inget vidare motiverande väder om jag får säga det själv. Köket är dock klart (-listerna som vi planerar sätta upp om ca 2 år) så det känns ju iaf trevligt. Väldigt skönt att kunna börja leva lite normalt. Nu kanske det finns tid för lite teoriläsning och annat som behöver klaras av. Ska skruva ihop Elliots nya säng idag, så vi kan få lite ordning i hans rum oxå.

Igår hade vi en toklång dag. Upp kl 5, iväg kl 6 och sedan inte hemma förrän typ 20. Man kan säga att både jag och Elliot var hyfsat trötta vid det laget. In med ungen i duschen, i med middag och i säng med honom. Hann plocka ur diskmaskinen, fylla på den igen, plocka undan vikt tvätt från köket och sedan sätta på en ny maskin i källaren. Kl 21 fick jag nog och gick och la mig.

Har en massa bilder på renoveringen liggande i kameran men ingen dator att lägga över dom i, så vi får väl se när det bli läge att visa upp resultatet. ;)

Kram på er!

3 kommentarer:

svärmor sa...

Kul att du har vaknat till liv igen. Vi planerar ett Boråsbesök den här eller nästa helg. Ska bli roligt att se hur ni fått det
Kram

lillasyster sa...

jäfla renoverande ;)

mamsen sa...

Du som är duktig på detta. Varför kommer min signatur till Marika till dig? Mamsen har även hamnat hos Marika en gång. Jag fattar ingenting.
Kram