tisdag, september 23, 2008

Bussresenär!

Så har man gått och blivit busspendlare då. ;) Köpte mitt busskort igår och tog bussen hem från jobbet. Saker jag lärde mig på den resan:
  • Jag måste blivit gammal.
  • Ungarnas språk är helt åt skogen.
  • Hur man kan ha sönder en taklucka på bussen.
Spännande, spännande. Väl hemma rensade jag svamp, det tog 4 timmar. Men nu jäklans har vi svamp så vi klarar oss ett tag vill jag lova. Calle har rivit bort hela altanen och Erik kom och hjälpte till att plocka ner köket. Nu har vi bara ett skåp sittande på väggen och alla köksmaskiner stående mitt på golvet. Åt frukost i morse sittandes på golvet med tallriken yoghurt på en flyttlåda. ;) Trevligt. Idag måste jag till lägenheten och leta rätt på lite prylar som jag misstänker ligger där och lurar, typ brev till Försäkringskassan och Telia. Och en laddare till mobilen behövs med.

Kram på er!

2 kommentarer:

lillasyster sa...

ähhh då ser man ju hur ja ser ut egetligen ;)

Patzy sa...

Hej! :D

Hade din blogg sparad bland mina favoritlänkar såg jag :)

Grattis till husköpet!

Tänkte bara säga att om du kommer att finnas på Rabalder under lördagen så kommer vi nog att träffas :)

Ha det så jättebra! :)