söndag, augusti 17, 2008

Helgen går som vanligt fort...

Så har helgen sprungit iväg igen. Fattar inte hur fort det kan gå ibland. I fredags var det lugnt och vi gjorde inget speciellt alls. Lördagen började med frukost och sedan gav vi oss ut och jagade byggaffärer mer eller mindre över hela stan. Vi lyckades komma fram till vilket sorts golv vi vill ha i köket, vilken sorts kakel och fina klinkers till hallen. Vi fick även ett köksförslag från Kvik så nu ställer Calle dem och Noblessa mot varandra för att se vem som kan ge oss bästa priset för köket. Tur att han är bra på såna saker, mig prackar dom på saker hur lätt som helst för jag kan inte alls säga ifrån. Så Calle får gå och träffa dom själv imorgon, om jag går med så kommer dom märka att jag är svag från början och skilja mig från hjorden för att pracka på mig så mycket som möjligt. ;) Tacka vet jag online-butiker, då kan man handla i lugn och ro.

Igår kväll var vi och hälsade på systrarna Johnsson på deras grillfest och det var trevligt. Kul att träffa dom igen, även om det inte var alltför länge sedan sist. Elliot hade hemskt roligt han oxå. :)

Nu sitter vi och väntar på den goda kycklingen som ligger i ugnen och gottar till sig. Ska bli mumsigt med middag när den är klar. :)

Kram på er!

2 kommentarer:

lillasyster sa...

onsdag först va de verkar sen söndag!

lillasyster sa...

du ska ju me slipa ju så shut up ;)