måndag, augusti 04, 2008

Det här måste vara sommarens regnigaste dag!

Oj, oj, oj, vilket väder! Visst var jag med på att det var dax för regnväder, men oh my god! Det fullkomligt vräker ner och sen blåser det som fan på det. Perfekt väder för övningskörning vill jag lova. ;) Trots det så gick det faktiskt bra idag. Har varit förbannad för att jag inte kan få ordning på körningen, så en lektion landsvägskörning var ganska lagom idag. Lyckades även få godkänt på parkeringsmomentet, vilket jag har slagits lite med. ;) Fick äntligen mitt körhäfte med, så nu har jag läxa tills imorgon. Ska sätta mig med den snart.

Lillasyster har varit här på besök och det har varit jättekul. Har ju inte sett henne på hemskt länge så att få ha henne här i några dagar var kul. Har varit långa dagar med massa skitsnackande och ett par trevliga utekvällar. Härliga tjejer man har runt omkring sig. :)


Syster får sin efterlängtade kycklingpizza med pommes.


Elliot rockar med Lisa till Eric Gadd på Stora Torget.


Prata inte spindlar med Syster Yster ;)


Elliot äter upp Lisas cashewnötter på Alidebergsbadet ;)

Fick träffa mamma och pappa en liten sväng idag med. Fick lite peppning om körningen, det var välbehövligt. Får hoppas det känns bättre, om bara folk i allmänhet kunde sköta sig i trafiken så jag slapp försöka tänka åt dem oxå så vore det sååå mycket lättare.

Kram på er!

3 kommentarer:

mamsen sa...

Don`t worry, be happy, du kommer att klara det galant
Kram

Bror sa...

Jag håller med. Ta ett par glas vin innan du ska köra upp så du är avslappnad och fin. Eller hur menade du mamma?

lillasyster sa...

fina bilder du :)
håller me resten av familjen, körningen kommer gå galant! jag vet eftersom ja åkt me dej ;)