måndag, juli 28, 2008

Semestervecka 3 :)



Elliot badar faktiskt! En hel massa till och med! Plocka musslor var nog nästan mest kul.

Mera badande. :) Jag tror bestämt att något försökte skvätta ner honom. :)


Man måste bygga sandslott och grejer när man är vid havet.
****************************************************************************************

Denna helgen har vi varit på landet. Vädret har varit fantastiskt! Tänk om hela sommaren varit sån. :) Det var verkligen en bra idé att åka upp dit i helgen. Trevligt att träffa de andra med. Elliot och Uno hade väldigt roligt tillsammans.

Idag ska jag köra på körskolan. 3 timmar idag, och lika många tisdag och onsdag. Teorin har jag läst klart men jag väntar på en kod så jag kan boka tid för ett prov. Så ska man hålla sig undan idag så ska man göra det mellan 13.30 och 16.30 ;)

Kram på er!

Inga kommentarer: