tisdag, juli 15, 2008

Mina favorit-sneakers har dött!

Mina trogna DC-kompanjoner har gått och dött! Under helgens måttligt trevliga regnande märktes det klart och tydligt att katastrofen är ett faktum. Två mycket blöta strumpor avslöjade att det återigen var hål i sulorna. Fixade dem för ett tag sedan med Liquisole, men den verkar inte sitta för evigt. Spacklade om dem igår, men resultatet ser tveksamt ut. Måste nog motvilligt erkänna att det är dax att slänga dem och skaffa nya. Vi har dock haft nästan 2 år tillsammans och de har varit värda vartenda öre, har använt dem dagligen.

Har hittat två trevliga kandidater till ersättare. Båda för tillfället på rea på junkyard.se :)


Etnies Lo-Pro-Baller med mönster designat av tatueringsstudion Club Tattoo, ägd av Linkin Parks sångare Chester Bennington. Nu 599:- istället för 899:-


Nästa kandidat: Etnies Slinch. Förut 799:-, nu 549:-. Beslutsångest!

Dagens stora nöje har annars varit att försöka fylla i en hälsodeklaration för en försäkring på Elliot. Hur ska jag kunna veta vilka datum han varit på BVC, vårdcentralen eller akuten? Omöjligt att komma i håg juh... Så när de frågade efter datum så skrev jag 2002-2008 på alla ställen. ;) Ringde bolaget och de sa att de ändå ringer och kollar med vårdgivaren om de har frågor, så då kan de ju roa sig med det. ;)

Vi har ännu inte fått besiktningsprotokollet. Kom inget med posten idag och ännu inte något på Calles mejl heller. Jag vill veta!!

Dagens grattis går till Lisaah och Sandra som båda fyller år idag!! Lisaah träffar jag ikväll, men Sandra njuter av solen i Montenegro så henne får jag krama en annan dag. Grattis på er båda i alla fall!! Massa kramar!

Nu ska jag ägna mig åt andra roliga saker. Funderar på att rensa garderoben eller nåt.. Kommer ju ändå behövas göras om vi ska flytta.

Kram på er!

Inga kommentarer: