lördag, juli 12, 2008

Jag är officiellt på semester! :)

Nu har jag gått på semester!! Känns lite skumt, men ändå skönt. Vet inte vad jag ska hitta på riktigt men lite saker finns dock planerade. Elliot kommer hem på tisdag och det ska bli sååå härligt att träffa honom igen. Han har ju varit borta i evigheter nu. Han är säkert brun som attans när han kommer. Otäcking! ;)

Jag hittade fina stövlar på ICA Maxi ;) 40 kr var ett rimligt pris för ett par traska-runt-i-trädgården-stövlar i hiskelig rosa färg. He he...

Igår var jag ute med Lisa och dansade när Niclas spelade reggae på Trägårn. Det var hemskt trevligt och vi dansade oss svettiga i flera timmar. Hittade Lotta och Bella med syster där oxå så vi blev ett par stycken till slut. Kul var det hur som helst.

Idag är det grillning vid Kypesjön. Verkar bli hur mycket folk som helst, Franken har nog bjudit in alla han känner. ;) Tänker inte dricka något alls idag... är sååå trött på att varje helg består av bara fest. Håller mig till det alkoholfria. :)

Kram på er!

3 kommentarer:

lillasyster sa...

ja vill oxå ha sånadära härligt fula stövlar jhö :))

Lisa sa...

Tack för en jätte-trevlig kväll i går =)

Kram kram

mamsen sa...

Hej!
mer vuxenpoäng (nykter lördag) Gulliga stövlar du köpt, billiga oxå, hoppas det ordnar sig med huset så du kan ha dem i trädgården
Kram