onsdag, juli 02, 2008

Fullbokad dag det här..

Så var det en fullbokad dag igen. Kan inte förstå hur allt nödvändigtvis ska samlas på samma dag hela tiden. Har precis kommit hem från jobbet efter att ha jobbat sen kl. 6. Hinner vara hemma en dryg timme innan det bär av till tandläkaren igen. Ska träffa tandhygienisten som ska råda bot på min tandsten. Måttligt underhållande. Därifrån får jag gå nästan direkt till banken för att prata lån inför husköpet och sedan är det raka vägen upp till stället där vi ska ha sommarjour för barnen med start nästa vecka. Vi ska sätta scheman och grejer, kan ju vara bra att veta när man ska jobba. Så strax efter 20 lär jag vara hemma igen. Puh! Längtar tills dagen är över. Sedan är det inga mer möten som jag vet om denna veckan i alla fall. Om nu inte besiktningen blir denna veckan, då får jag lägga in den med. Ser verkligen fram emot semestern. Bara 7 arbetsdagar kvar nu innan jag har 4 lediga veckor fyllda med Elliot, körkort och förhoppningsvis sol. ;)

Grattis till morfar som fyller år idag!

Kram på er!

Inga kommentarer: