tisdag, juli 29, 2008

Brum, brum, brum! :)

Solen skiner, det är varmt som attan och jag kör bil. ;)

Så ser dagarna ut för tillfället i alla fall. Körde 3 timmar igår, 3 idag och ska köra 3 till imorgon. Det går ganska bra, om jag får säga det själv, och det verkar trots allt som min körlärare tycker det oxå. Lite knepigt med all aktiv stadskörning och sånt, man är ju inte direkt van vid det. Sen är det ju en ny bil som man ska lära sig och det tar ju lite tid. Idag har jag sysslat med parkeringar, vändningar och backanden runt hörnen. Trixigt men det går. ;) Ska nog lyckas lära mig till slut iaf.

Ska ägna resten av dagen åt att läsa extra i teoriboken om stadskörning, inför morgondagen som ska handla om placering, tecken och spegelteknik. Imorgon är det med andra ord varning utfärdad 13.30-16.30 ;) Kan vara bra att veta ;)

Kram på er!

Inga kommentarer: