onsdag, juni 11, 2008

Jag lever! ... Och hejjar på Sverige! ;)


Okej, okej... Jag ger mig väl då! ;) Efter att ha levt i total ovisshet om varför i hela fridens namn ego-Zlatan ska in i startelvan varenda gång så har jag faktiskt inget ont att säga om honom idag. Måste erkänna att han faktiskt gjorde ett bra jobb i gårdagens match. Hade inte gjort det bättre själv. Hi hi! Tänker dock hålla fast vid att han inte är snyggast på jorden och är därför passar ju den här bilden alldeles utmärkt! Tack Aftonbladet för bidraget till bloggen. ;)

Lillasyster verkar tro att jag har gått och dött, men så är självklart inte fallet. ;) Har för tillfället något av en svacka som verkar vara en mix av härligt pollen och någon plötsligt påhittad sömnbrist. Men inget som inte går att hantera. Idag kommer Ellioten hem och hälsar på några timmar medans hans far är på öppet hus på lillebrors blivande dagis. Sedan kommer han hem på fredag kväll och då bär det av till Götet då lördagen ska spenderas i avgasernas tecken.

Elliots påskpresent för året var biljetter till Monster Jam på Ullevi så vi ska kika på monstertrucks och bli halvdöva hela lördagen. :) Ska införskaffa öronproppar till oss vuxna nu i veckan, Ellioten har snygga tokgula kåpor som ska rädda honom från tinnitus. Ska bli skoj. Lillebror dyker även upp med deras stora pojk plus att Elliot eskorteras av en mindre armada från Borås. Praktiskt när man kan skylla sin Monster-biljett på att man ska gå med Elliot... Men behöver han 4 vuxna för att klara sig helskinnad ur detta äventyr? Inte säkert på det, men det ska bli skitkul att vi är några stycken som går. Ständiga vapendragaren Catten ska så klart med och efteråt ska vi fira hennes födelsedag när vi ändå håller på. Sen är det ju Sverige-Spanien samma kväll... Mycket att hålla ordning på minsann. ;)

Idag har jag dessutom kommit på att min semester börjar närma sig. Nu är det bara 4 veckor och 4 dagar kvar tills jag får vara ledig i en hel månad! Can't wait! :)

Kram på er!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Önskar er en trevlig lördag
Kram

lillasyster sa...

orättvist att alla syskon utan ja får va me :((