tisdag, juni 24, 2008

Här händer det grejer!


Japp, ni ser rätt! Det är ett midsommar-palmasoll. ;)

Dåligt med uppdateringar på ett tag men här kommer det lite grann. :)

  • Min jobbarkompis Johanna fick en liten Sindra på midsommaraftons morgon. Massa grattis gumman! :)
  • Jag har lämnat in min examensansökan. Snart kommer beviset på att jag är klar!
  • Midsommar var helt suverän! Tack till alla som kom och gjorde festen makalöst rolig!
  • Fick träffa mamma, pappa och lillasyster en sväng! Jätteroligt att ni kom förbi och massa tack för halsbandet! Har det på mig varje dag. :)
  • Elliot har kommit fram till Italien (i söndags). 190 mil var det och han kom fram till strålande sol och 34 grader i skuggan. Smått avundsjuk. ;) Saknar honom massor.
  • Har beställt tid hos tandläkaren för första gången på 10 år. Scary!! Vill hemskt gärna inte gå dit men dax att ta tag i det där med.
  • Ska till körskolan imorgon. Verkar som om den trevliga tjejen jag pratade med kan fixa till så jag får köra på min semester ändå.
  • Vi bjuder på hus i Dalsjöfors. Spännande!

Det var nog nyheterna i korthet. ;) Här är en bild på mitt fina halsband jag fick i examenspresent av min familj. Jag gillar det verkligen!

1 kommentar:

mamsen sa...

Många vuxenpoäng blir det
Kram på dig och lycka till