torsdag, juni 12, 2008

För jag har tagit examen!!! :D

Ja, så har då dagen kommit då även Fossingen ska ta det riktigt formella steget ut ifrån den akademiska bubbel-världen. Idag kom det efterlängtade mejlet som meddelade att jag nu är klar för att ansöka om ett examensbevis!!

Behöver jag nämna att jag är hemskans nöjd med mig själv? Näe, trodde inte det heller. ;)

Nu jäklans Catten!! Nu blir det bubbel och fniss för oss båda pronto! Fy fan vad vi e bra! Fy fan vad vi e bra! För vi har tagit examen!.... He he.. Kan inte yla högt på jobbet så jag får vråla av mig här istället ;)

Nu så... Ska bara producera fram 48 papper och intyg så jag kan lämna in min ansökan. Ha! :)

Kram på er!

3 kommentarer:

lillasyster sa...

kan du inte säga "jag har tagit examen EN GÅNG TILL" tror inte ja hört de idag:P

mamsen sa...

Hej!
Vi är stolta över dig ska du veta. Mer vuxenpoäng som läggs på högen.
Kram

Lisa sa...

Nu jäklar ska det bjudas på den där ananaspajen du har tjatat om ;) GRATTIS!!