tisdag, juni 03, 2008

Examen here I come!!

Så har jag då äntligen gjort det! Jag har mejlat in min sista komplettering till högskolan och väntar nu bara på att få mina uppgifter godkända så att jag kan få ut min examen. Efter att ha varit inskriven på Högskolan i Borås sedan hösten 2000 så e det fan på tiden om jag får uttrycka mig så ofint. Det får jag.. Det är min blogg! ;)


På jobbet blir vi brunare och brunare...


...och vi har plockat första jordgubben! :)


Så här trött var Elliot i bilen hem från Varberg i lördags...


...och så här söt (å bloooond!!!) är Albinen nu för tiden. ;)

Det var väl allt det spännande för den här gången. Men det är spännande tider framöver... 3 husvisningar nästa vecka, nationaldagen ska firas, Monster Jam nästa helg, midsommar... Ja herregud, ni hinner nog tröttna långt innan dess.

Nu ska jag fortsätta att fira att jag är duktig och har mejlat in allt som är klart och njuta av min iskalla Corona här i bastu-vardagsrummet. ;)

Kram på er!

2 kommentarer:

mamsen sa...

Lycka till med både examen och hus
Kram

lillasyster sa...

dog du? uppdatera nuuuu!