onsdag, maj 07, 2008

*skrattar* pensionär på dig du mamsen!!!

Ha ha!

Om man börjar jobba kl. 6.30 och ska hinna få upp både sig själv och unge, i kläder, borstandes tänder och allt det där så måste man minsann gå upp kl. 5 serru. ;)

Och ja, ni får fika på fredag. Ska försöka hinna fixa kaffebröd åt er med era gottegrisar! He he...

Nu ska jag iväg och ta blodprov för nytt recept på Levaxin, tillbaka för utvecklingssamtal med Elliot och Johan, låna ut Elliot till Johan en sväng, ner till stan och fixa lite födelsedagspresenter tills på fredag och tillbaka hem och städa. Jag och kollegorna ska sitta här och planera imorgon förmiddag på vår kompetensutvecklingsdag. Jobbet är fullt med barn och 2 andra arbetslag så vi får inte riktigt plats där. Om vädret tillåter blir det nog utomhus i gräset. ;)

Kram på er! Nu ska jag ut i solen med Ellioten och gå till vårdcentralen.

1 kommentar:

mamsen sa...

ok, då förstår jag. Har själv haft 3 barn som skulle lämnas innan 6 när pappa var borta. Kommer du ihåg? jag trodde att det var en ledig dag du beskrev.
Kram