torsdag, april 10, 2008

Jag har tagit blogg-semester... ;)

Nu har jag varit sjuk och eländig, varit på facklig utbildning i Varberg och nästan hunnit jobba en vecka sedan sist jag skrev. :)

Fick Calles influensa och låg hemma sjuk mån-ons förra veckan. Orkade inte göra något över huvudtaget, Elliot tyckte jag var en rätt tråkig mamma just då. Släpade mig sedan till Varberg för att få grunderna till det fackliga arbetet. Mycker lagar och regler men samtidigt härligt att få träffa andra som är intresserade av samma saker som man själv är. Vi bodde på hotell Gästis i Varberg och bara stället var en upplevelse. Gammalt hus fyllt med böcker, ihopsamlade prylar och inte minst ett helkaklat kurbad fyllt med 75000 kakelplattor och inte minst mängder med Leninstatyer och bilder. Häftigt var det, rekommenderar alla ett besök där. :)


Mitt rum


Fint badrum hade jag med


Handfatet var fint det med... ;)


Men det fanns finare handfat på en av de andra toaletterna.. ;)


Tur det fanns instruktioner... hehe...

1 kommentar:

mamsen sa...

Vad fint det var där
Kram