onsdag, april 23, 2008

Hästar och sol!

Behöver kanske inte påpeka hur nöjd jag är med helgens hästbesök och vädret som numera visar sig från sin bästa sida... peppar, peppar... ;)

Visar lite bilder istället för att visa min totala nöjdhet... ;)


Nöjda jag och Dawson :)


Catten var inte direkt missnöjd hon heller.. ;)


Elliot har blivit bra mycket kaxigare och tog en sväng han oxå :)


Hoppa studsmatta kunde han med.. med geväret i högsta hugg!

En härlig dag i solen var det och min lilla tur på Dawson lät mig förstå att jag har saknat hästarna massor och att jag inte använt mina benmuskler ordentligt på minst ett par hundra år... hehe..


2 kommentarer:

lillasyster sa...

din fuskis!!!!! hur kommer de sej att du får rida!?

mamsen sa...

Hej!
Hus på landet och häst kanske är bättre än avgaser i stan
Kram