tisdag, april 01, 2008

En dimmig dag...

Idag är världen vit utanför, tack och lov på grund av dimma och inte snö. Några plusgrader och fåglarna kvittrar som tokiga. Har släpat mig ur soffan för att låta Elliot vara på dagis en stund och träffa andra än sin tråkiga snörvel-mamma. Ska hämta honom vid 14 igen, sen ska hans pappa låna honom lite i eftermiddag för att de ska fira Cristinas födelsedag. Skönt för honom att få göra nåt annat än att vara hemma med mig hela dagarna.

Igår när Calle kom hem så hade Elliot byggt en affär på en tom låda i sitt rum och Calle fick köpa mer leksaker. ;) Som Elliot sa: "Jag kommer ta alla Calles pengar nu." He he. I övrig så var han hemskans söt hela dagen igår. Kom med vitaminer, tempen och lånade ut sitt täcke så jag inte skulle frysa. Sen kom han ut då och då för att krama på mig och kalla mig "lilla sjukling" ;) Sötnos!

Calle pratade med husägaren igår igen. Nu är det fler intresserade av huset och mäklaren har tydligen uttalat sig mindre snyggt till andra som tittat på det. Lutar åt att bli en spännande affär det här huset. Ägaren ska höra av sig på torsdag igen, så nu väntar vi igen... Det känns dock fortfarande som om det är vårt hus redan, och man ska lita på sin magkänsla har jag hört. ;) Får se hur det här äventyret slutar.


Några av mina kompisar från apoteket.se ;) Iaf nässprejen och värktabletterna. ;)

Till mamma: Nej har inte överkastet än, men ska messa Johan och se om han kan ta med det idag när han lånar Ellioten. :)

Inga kommentarer: