onsdag, april 02, 2008

Duschsäkerhet? Jajamensan!

Sedan jag flyttade in här i november 2006 så har kranen i duschen varit lite skum att ha med att göra. Man ställer in den på en viss temperatur och sedan kan man frysa ihjäl eller bli skållad beroende på vilket humör kranen är på den dagen. Men nu så! I morse ringde det på dörren och där kom en trevlig vvs-nisse och skulle byta min blandare. Snabbt jobbat AB Bostäder, jag felanmälde den i söndags kväll på nätet. Sånt gillar jag! :)

Så nu har jag fått en ny fin turbokran som dessutom inte slammat igen som den gamla hade gjort. Dvs vi kan nu få lite tryck i kranen och slippa vänta 30 minuter på att badkaret ska fyllas. Bonus!


Min nya, snygga turbokran... med tillhörande törstig katt så klart... ;)

1 kommentar:

David sa...

www.sitemeter.com :)