onsdag, mars 19, 2008

Vilken fest! Å sen snö med... hu!

Jösses vilken fest det blev i helgen! Känner mig fortfarande helt färdig! Mycket folk, snygga pirater, grym musik, vansinnigt stark bål och fest inpå småtimmarna. Rejält lurade blev födelsedagsbarnen med kidnappningen också och det var hur kul som helst att den bluffen gick igenom! ;) Alla som kom vet ju vad som hände under kvällen och att skriva ut det här skulle ta allt för lång tid, men en bild kan jag bjuda på iaf. ;)


Maggan, jag, Ludden, Fredrik och Linda.. looking fierce! ;)

Den här veckan började med en fantastisk överraskning... SNÖ!! förbannad jäkla snö bara vräkte ner och sabbade min vår!! otroligt fult av den måste jag säga... Ute-förmiddagen med barnen bestod i att alla stod på gården med ryggarna mot snöyran och de stackars barnen fick snö i ögonen och blev griniga... Lite fint var det väl med snön, men hallå!! Söndagen var ju tokvarm med sol och mysigt väder...


Buskarna vid jobbet var smått översnöade ;)


Tisdagen var snöig, men åtminstonde solig. Fröken Fluga var ute på gården med barnen! :)

Systeryster kom och hälsade på igår. Har inte sett henne på 7 månader så det var roligt. Lånade Elliot av pappsen så han fick träffa sin moster och de har haft en hemma-förmiddag tillsammans idag på dagen. Sedan kom han och åt påsklunch med mig på jobbet. Mysigt. :)

Nu ska jag dö i soffan ett tag, är helt slut. Särskilt tack till febern som inte vill ge sig helt och hostan som stör mig när jag vill sova... Hoppas ni försvinner snart.. ;)

Inga kommentarer: