onsdag, mars 26, 2008

Usch! Fy! Blä! Å så lite påsk....



Om bara det här vädret ville ge upp nån gång. Spenderade söndag - måndag i Partille och satt inne och kikade ut på vad som pågick. Klart och soligt, snö som vräkte ner, soligt igen... Hopplöst! Var ute och fotade lite med Ellioten.


Inte direkt en bild man trodde man skulle ta på annandag påsk. ;)

Påskafton blev ett spontanfirande med Bella, Mattias och tjejerna. Vi var i parken på förmiddagen och ungarna lekte på lekplatsen. Mysigt så länge solen var framme sen blev det lite lätt kyligt om man säger så. Gick hem och fick kaffe hos Bella och Mattias och var sedan hemma och skrapade ihop lite grejer så att vi gemensamt fick ihop en trevlig middag. Vi packade ner PS3:an och spelade sedan både Singstar och Guitar Hero tillsammans med ett urval av goda öl. Ungarna droppade av en och en men Ellioten höll sig minsann uppe tills vi gick hem strax efter midnatt. Han vill verkligen inte missa nåt den ungen. ;)


Hungriga ungar jagar allt Bella sätter fram på bordet. ;)


Ska man sjunga Twisted Sister så ska man se ut som.. eehhh... Jerry Williams? :P


Calle fick lite assistans... ibland välbehövlig ;)


Alla positioner är bra positioner. Hehe... ;)

Behöver jag berätta vilka som dominerade Singstar? ;) Å andra sidan så fick vi storspö i Guitar Hero... Inte helt oväntat med tanke på att det var första gången jag spelade. Bella hade något bättre koll vill jag lova. ;)

2 kommentarer:

mamsen sa...

Hur är sjukläget nu?

lillasyster sa...

hehe de e inte tidningarna som ruinerar mig det är alla paket som hittar hem till mig med fina inredningsaker och kläder :P