fredag, mars 21, 2008

Sjukläger

Här är det just en munter påsk... Calle hostar och sover, alternativt hasar runt och muttrar, och Elliot hostar och har feber. Jag mår dock okej och försöker smyga runt och städa upp här lite grann. Inte det lättaste när man bor i en tvåa och inte kan göra något utan att det stör någon eller några. :( Har dock lyckats diska, få bort lite presenter från festen och gjort en plåt med risbräck. Hade Vårgårdaris och blockchoklad som behövde göras åt så det fick bli lite gammalt hederligt godis av det.

Utanför viner vinden runt knutarna och det snöar horisontalt istället för vertikalt. Så mycket för att våren kommer på Calles födelsedag.

Husaffärerna går sådär... Det har visat sig att mäklaren inte har haft alla hästar hemma och det ser ut som om vi har förlorat huset. Mycket surt! Jag trodde att mäklare hos erkända mäklarfirmor visste hur man säljer hus till folk, men oj så fel jag hade! Hela den här grejen med huset har tagit 48 vändningar jag inte trodde några husaffärer gjorde, men det känns inte ens direkt förvånande. Kunde ju ha gett mig fasen på att en husaffär där vi är inblandade kan gå hur som helst, lite typiskt för oss ;) Nu kan vi bara vänta och se vad som händer... Frustrerande så det förslår...

Just nu vill jag att alla blir friska så jag slipper smyga runt här som en osalig ande...

1 kommentar:

lillasyster sa...

jäkla surt me huset måste jag säga! men de e bara o söka efter nya! hoppas dom blir friska snart vet hur de e och smyga på tå för att störa minimalt o de e inte skoj ;)

kram