fredag, mars 28, 2008

Äntligen helg!

Herregud vad skönt att den här arbetsveckan är över, jag är helt slut! Det har gått i ett verkligen och imorgon tänker jag nog tänka både en och två gånger innan jag går ur sängen. ;) Har haft med Elliot på jobbet idag, vi hade bara 9 barn så det var ju lugnt. Man blir lite handlingsförlamad när det i vanliga fall går i 110 och sedan blir det jättelugnt. Vet inte riktigt vad man ska ta sig till faktiskt. Men eftersom det faktiskt är påsklov här nu så fick ungarna bestämma vad vi skulle göra. Det blev film på förmiddagen istället för att gå ut i snålblåsten. De låg så fint och delade kuddar på golvet och det såg hemskt mysigt ut. :)

Hemma är det fortfarande sjukläger, även om jag och Elliot är på benen. Calle snörvlar fortfarande och har varit hemma från jobbet 2 dagar. Jag hoppas mest det går över snart, är trött på att gå halvsjuk, nästan bättre att bli toksjuk i ett par dagar och sen vara av med det. ;) Tror dock att mitt immunförsvar äntligen börjar bli dagisanpassat för jag får inga riktiga sjukor längre. Som mest blir det snörvel, lite feber och ibland huvudvärk. Man får vara tacksam för det lilla. ;)

Huset har vi inte hört något om än, väldigt frustrerande faktiskt. Har sett mäklaren utanför jobbet några gånger denna veckan (deras kontor ligger i huset intill jobbet) och jag har funderat både en och två gånger på att hiva iväg en snöboll. ;) Skämt åsido, hans sätt att hantera det här gör mig riktigt förbannad och jag funderar på att skicka ett mejl till hans chef och berätta hur duktig han varit. Man borde inte få vara mäklare om man ska hålla på så där.

Nu ska jag återgå till min enorma popcorn-skål och ta det lugnt. :) Kram på er!

3 kommentarer:

mamsen sa...

ha en skön helg
Kram

lilllasyster sa...

aha du e inte dum du :)

lilllasyster sa...

aha du e inte dum du :)