onsdag, mars 05, 2008

Med solen kommer energin tillbaka!

Efter vad som känns som flera år av skitväder så har vi nu haft 3 dagar med klarblå himmel och sol! Helt underbart! Vi har varit ute mycket på jobbet och även om det har varit soligt så får jag väl erkänna att det varit smått kyligt ändå. Igår eftermiddag var vi ute från 13.30 - 17 och det var inte utan att jag var stelfrusen när jag kom hem.

Just nu är jag så trött på lägenheten att jag har lust att göra som barnen på jobbet som har magsjuka... Sambon har dock fått hus på hjärnan och imorgon ska vi på visning på ett jättehus här i närheten. Ska bli spännande att se hur det ser ut, vi har sett bilder på nätet i evigheter nu så man är lite nyfiken. Han är så exalterad över husplanerna att han inte sover på nätterna. Han ligger och fnular ut renoveringar, vilken färg det ska vara på väggarna och allt möjligt annat. He he.. Han är inte klok, men hemskt söt ;)

Återkommer med rapport efter visningen imorgon kväll. :)

1 kommentar:

Tinna sa...

Så tittar man ut och vad ser man.. Jo, marken är vit. :(
Förbaskade snö!