måndag, mars 10, 2008

Fyndat till vardag och fest :)

För att göra som min kära lillasyster så kommer här lite tips på fynd! :)


Söt singoalla-blus från H&M, 149 kr. Fanns i turkos och svart med :)


Supersköna basic-tees, 69, 50 kr. Finns i massa färger, har en randig i svart och vitt med. :)


Sötaste vårpåsen får man på Make up store. Innehåller denna gången en ny high-lighter och en svart ögonskugga med glitter som jag och Catten ska ha till festen. Ca 130 kr/st men de räcker i evigheter så det får de vara värda. :)

Festplaneringen i övrigt går framåt och jag har idag rotat i teaterförrådet med Catten och Lisa. Vilka prylar dom har där! Skulle kunna snoka runt där en hel dag och prova alla fantastiska kläder de har där. Tyvärr är den genomnittliga skådespelerskan idag tydligen storleken mindre så många av kläderna var ju väldigt små... Men roligt ändå. Fick med lite fynd hem. :) Vänta bara tills bilderna från festen kommer!

Calle är nu på utbildning i Göteborg tills på onsdag så jag är hemma själv. Lite tomt här utan både Calle och Elliot, men jag har ju den galna katten som sällskap. Hon är helt och hållet inte klok men det är ju lite underhållande i sig. :)

Nu ska jag städa!


1 kommentar:

mamsen sa...

fina kläder du köpt.
jag är oxå ensam till onsdag synd att du är så långt borta
kram