onsdag, januari 23, 2008

Planering pågår...

Just nu snurrar allsköns pirat-tankar i huvudet non-stop! Calle och Mattias ska ha gemensam 30-års fest och de har valt att köra det hela med pirat-tema. Så nu har jag hela huvudet fullt med idéer om vad sjutton jag ska ha på mig. Slår man på piratkläder på nätet så hamnar man osvikligt på Bodegas eller Buttricks hemsidor... eller helt enkelt på sajter för sexiga underkläder där man kan hitta skapelser som den här till höger. ;) Rätt läcker faktiskt, men överlever man en helkväll i den tro? Jag är tveksam, men en hel del inspiration stod korsetten.se för. De har så många olika maskeradkostymer så vi kommer få ordna tema-fester för all framtid om vi ska få med alla. ;) Risken att man bli snygg i dem är dock en helt annan... hehe...

Ellioten har idag åkt hem till sin pappa för att förbereda sig för sin avresa till Gran Canaria på fredag morgon. Han har hittills varit lite nervös över att motorerna ska ramla av, men det verkar ha släppt en del efter ett par förklaringar från Calle Pedagog. :) Nu vet han dessutom hur det kommer sig att flygplan kan flyga och hur vingarna ska vara formade för ultimat lyftkraft. Han vet mycket för sin ålder den lille. :) Han ska vara borta 2 veckor, men han lovade att skicka ett vykort till sin mamma i alla fall. Skönt för honom att få komma till värmen lite.

Så imorgon är det tillbaka till jobbet igen för mig, men jag håller ändå på att bli smått knäpp av att gå hemma. Blir smått rastlös och väldans sällskapssjuk. Det är skönt ett litet tag, men det är ändå trevligt att få prata med vuxna någon gång då och då under dagen. ;) Nu ska jag plocka lite innan Calle kommer hem med min thaimat.

3 kommentarer:

lillasyster sa...

hur kan du vara sällskapsjuk efter ha pratat me mej på MSN hela dagarna :PP

Tinna sa...

Oh, hittade också fina grejer på korsetten.se men som du säger, risken att man ska bli snygg i dem också.. tja.. Får man kroppen på köpet tro? :)

lillasyster sa...

haha blev inte så mkt utrensat förutom gamla underkläder o de antar jag att du itne vill ha ;) annars städades de mest :)