onsdag, december 05, 2007

Snor är min business!


Här är ett exempel på roliga saker som kan hända när hösten är som mörkast, eller ja...vintern kanske vi ska säga. Just när snor-säsongen härjar som bäst bland både ungar och personal på jobbet så dimper en snyggt anpassad Buzzador-kampanj ner i brevlådan.

Som Buzzador får man lite då och då erbjudande om att delta i olika kampanjer och testa nya varor på sig själv och sina vänner. Efter avslutade test så skriver man en rapport till Buzzador och för den får man poäng som kan leda till kul grejer i slutändan. Jag har tidigare fått testa Extra Pastilles och då gick hela jobbet runt och luktade allsköns frukter. :) Riktigt roligt är det och man får prova spännande prylar och dessutom får man rabattkuponger att dela ut till de som testar produkten tillsammans med en. Uppskattat av de flesta. :)

Nu ska jag alltså testa Lambis nya näsdukar och vad kan vara mer passande för en förskollärare så här mitt i förkylningssäsongen. Mer eller mindre alla på jobbet går med rödsnutna näsor så det här ska bli kul. Har 48 paket med näsdukar att dela ut så nu kan vi snörvla i dom ett tag. :)

Så snörvla lugnt alla kollegor! Räddningen är nära! ;)

1 kommentar:

mamsen sa...

Hej!
Jag skulle behöva ta del av några paket. Har snorat i minst 2 veckor, blåsor i och utanför näsan. Har dessutom skaffat en ny last nässpraysdrog. Var till apoteket idag för att hitta motgift.
Kram