lördag, december 08, 2007

Dagen efter kvällen före... ;)

Jag ordnade upp mig och kom iväg till min julfest igår trots allt. :)

Träffade ca 40 av mina kollegor och hade jättetrevligt! Vansinnigt kul att titta på när dom körde julklappsleken. Dom slogs verkligen om vissa prylar! Ljudnivån var hög och alla skrattade hur mycket som helst. Introtävlingen var en svår nöt att knäcka. Bandet som spelade hade 28 intron att bjuda på och jag skojar inte om jag säger att jag inte kunde nästan några! Det är ganska ovanligt för jag har rätt bra musikkoll. Men tydligen har jag missat ett par årtionden av musik och det var just dom som spelades. Dock lyckades mitt lag knäcka Glassbilens melodi och Pretty woman. Vi kom fram till att vi inte var tillräckligt gamla för att kunna låtarna så vi ägnade oss åt att vara snygga istället. ;) Det var iaf roligt. :)

Det serverades även julmat så klart, men inte i någon större utsträckning. Det fanns köttbullar, prinskorv, Jansons frestelse, skinka, bröd och en brie. :) Jag är något av en motståndare till julmat så här tidigt i december men lite Janson är ju aldrig fel. Det var iaf jättekul att träfa kollegorna utanför jobbet och sällan har jag haft så roligt i skolans gympasal som den här kvällen! Tack alla som var med! :)

Tack barnvakterna med! Catten och Lisan, ni är sötast!! Puss!

Mamsen: Vi fick väskan istället för det årliga julbordet från kommundelen... Julfesten var det chefen som höll i... ;) Men det är tråkigt att ni inte får något. Du kan få min vattenflaska med stora Borås-loggan på och ställa på ditt skrivborde som en pik till din chef om du vill... *ler*

Undrar om jag ska baka gräddkarameller idag... Hmm...

1 kommentar:

mamsen sa...

Vi får faktiskt inget julbord heller, så det så
Hur var det nu med önskelistan, det har varit flera bud.
Kram