onsdag, november 07, 2007

Nu har jag fuskat! vs Sneakermania! ;)

Oj, oj, nu har jag låtit er vara ovetande om vad som händer i flera dagar juh! Fruktansvärt! *skrattar lite*

Näe, den enkla sanningen är väl att det inte har hänt så hemskans mycket. Jobbar på och fixar med det vanliga mest hela tiden tycker jag. Elliot kom hem från sin pappa i måndags och det firade vi genom att inhandla hans dyraste skor någonsin. 590 kr för ett par vinterskor i storlek 30! Inte illa det måste jag säga. Till mitt försvar så är det väldigt bra skor som han förhoppningsvis kan ha både nu och nästa vinter och de är varma, stabila och garanterat vattentäta. Bäst för dom att dom håller vad expediterna i affären lovade. ;)

Till råga på allt så har Borås Tidning börjat räkna ner till julafton och det är fasen inte långt kvar om man ser till att som ska hinnas med innan dess. Jösses! Snacka om att ge folk stressnojja långt i förväg! Isrinken på Stora Torget har börjat förberedas såg jag häromdagen och det är ju trevligt. Ganska mysigt att den finns där på vintrarna speciellt när snön ligger som vallar runt om den. Grushögarna som ligger där nu är ju föga vintriga att titta på, men det går väl över snart. Det har snöat i natt, men när jag kom ut imorse så var det bara slask kvar på vissa ställen. Inte så mysigt och dessutom påvisade det obarmhärtigt att mina älskade DC sneakers har ett hål i sulan och läcker in vatten. Typiskt!! Ska rota i garderoben för avdankade sneakers i hallen och se om jag hittar ett ersättningspar medan jag funderar ut hur jag ska kunna laga favoriterna. Har långt gångna planer på textillim, galon och gaffa... Får väl se hur det går med det.. He he...

Här är ett par nya kompisar jag skulle kunna tänka mig nu när favoriterna svikit mitt förtroende:



Döskalle på Circa! Det blir inte mycket bättra faktiskt.. ;)


Söta vinter-Converse, med päls, finns på rea ;)

DC har en kul variant på sneaker!

Rutiga Etnies - aldrig fel :)

Om tomten läser: Ja, tack! He, he, he...

1 kommentar:

lilllasyster sa...

haha ja typ :)