onsdag, november 14, 2007

Jag erkänner....

...min son inte bara läser när han sitter på toaletten... han SJUNGER oxå!! Han börjar bli en riktig man... eller nåt... *skrattar*

Slutat tidigt idag, öppnade redan 6 i morse. Inte min favoritsysselsättning att släpa upp sonen så tidigt, men man får ju tack och lov gå hem tidigt. Om en liten stund ska vi bylta på oss och gå ner till stan för att gå till BVC för 5½-års kontroll med tillhörande vaccination. Elliot ser inte hemskt mycket fram emot det, men det brukar gå fint. Jag om nån förstår att han inte vill ta någon spruta, men han är nog faktiskt modigare än vad jag är på den fronten. Duktig unge har jag, hur det nu gick till. ;)

På vägen ner ska vi lägga på ett postpaket till systeryster i Visby. Har förvarnat henne om att present är på ingång, vilket gör att hon är toknyfiken och frågar massa frågor. He he... Jättekul! Så länge ingen gör så mot mig vill säga.. ;) Men några fördelar måste man väl få ha som storasyster tycker jag.

Nu har det nog snöat konstant i 2 dagar, det ramlar ner små, små flingor men det blir liksom inget. Det är ju minusgrader och kallt, men det tjocka vita täcket lär vi få vänta ett tag med...

Dax att leka bylta-på-monster och promenixa till stan. Vi hörs!

1 kommentar:

lillasyster sa...

en dag när jag tjänar massa pengar ska ja hämnas o skicka en massa hemliga saker till dig o förvarna typ 1 år i förväg :P