fredag, oktober 19, 2007

Veckoslut äntligen!

Så var den här arbetsveckan slut och det var på tiden. Det har varit en lååång vecka, och jag är rejält trött. Sitter hemma hos Catten och June har fått fin-fin middag med fläskfilégryta, kaffeöl, choklad och annat mums. Elliot är fortfarande uppe trots att klockan är strax över 23. Jag har sovit ett par timmar efter att Calle kom hem men ungen sover inte om han inte måste så han har nu varit vaken sedan 5.50 i morse. Catten har fixat filmer så han sitter och tittar på "Hocapontas" och målar i en målarbok han packade innan vi gick hemifrån.

Vid bordet diskuteras crossar, turbo vs kompressor, ölsorter och allt annat mellan himmel och jord. Attans trevlig är det i alla fall. ;)

Så det här är dagens over and out från Borås. :) Trevlig helg på er alla!

Grattis igen till morfar som har namnsdag idag på Thore-dagen. :)

3 kommentarer:

lillasyster sa...

måste ja fråga efter bilder?=) du får skicka hur många du vill vettu :)

mamsen sa...

Fasen oxå får skriva om för mitt lösenord fungerade inte.
Jag vet var Elliot har fått sitt lilla sömnbehov ifrån. Jo, hans mamma sov inte särskilt mycket hon heller. En påminnelse bara ifall du inte minns, men det gör jag.
igår hade vi fest i hallen med grannarna, det var trevligt och blev ganska sent. Det var inte så populärt när de fick höra att vi skulle flytta. Vi lämnar detta hus med blandade känslor för bättre grannar är svårt att få.
nu måste jag jobba lite, ska göra förslag på ett antal åtgärdsprogram som ska diskutras med pedagogerna kommand vecka.
Mångakramar från mamma

mamsen sa...

Oj, det blev visst några stavfel ser jag. men,men...
kram