onsdag, oktober 17, 2007

Puh!!!

Oj, oj, oj! Har överlevt trots att dagen varit otroligt lång. Var tidig idag och fick ta mig upp vid 5.15, väcka Elliot och fixa tuppkammen vid 6 och sedan släpa iväg oss, inklusive 2 stora väskor och 1 påse kläder och hårprylar, till hans dagis vid 6.15. Öppnade borta hos oss vid 6.30, man är ganska mör redan då. Räddningen är så klart kaffemaskinen och det brukar, lite beroende på dagsformen, gå i 2-3 koppar kaffe innan nästa personal kommer vid 7.30. Efter frukosten var det dax att packa i ordning på datorn och gå på ledningsgruppens möte. Heldag idag från 9-13:30. Mycket intressant möte idag med spännande och engagerande diskussioner. Väldigt nöjd med den delen av dagen måste jag säga. Det känns som om vi börjar få en bra form på gruppens arbete och det är ju roligt. :)

Efter mötet var min arbetsdag slut.. om det varit en vanlig onsdag vill säga.. Idag hade vi dock drop in fika för föräldrarna på jobbet så jag gick förbi och hämta Elliot på vägen från mötet och gick tillbaka till jobbet och spenderade 4 timmar till på plats. Det var riktigt trevligt och jag hoppas att alla föräldrar och barn var nöjda med det. Jag och Elliot var minst sagt möra när vi gick hem vid 18, lång dag.

Nu är han i duschad, matad och i säng så jag roar mig med tvätten.. Ibland är det ingen ände på eländet... ;)


Ellioten har själv fått välja frisyr inför dagens skolfoto på dagis. Föga förvånande är en gammal favorit tillbaka. Men söt, det är han! Han speglar sig konstant och poserar coolt. Tror han är nöjd! ;)

1 kommentar:

Lisa sa...

Den ungen är den sötaste jag känner ge grisen en puss från myslisa ;)

Kram på er