onsdag, maj 23, 2007


Man upphör aldrig att förvånas av vissa saker i ens närhet och nästan alltid är det de oväntade sakerna som står för överraskningen. Låter kanske lite konstigt men det känns lite så. Man känner sig stensäker på något och helt plötsligt får man veta att saker och ting inte är som man trodde de var. Nu kanske ni tror att jag råkat ut för något livsomvälvande som går runt och funderar på sånt här, men så är inte fallet. Det var väl egentligen bara en pryl som dök upp i huvudet helt enkelt. ;)

Saker jag däremot har lärt mig det senaste är:
  • Man kan hitta tillbaka till gamla vänner, enklare än man tror.
  • Man vinner inget på att vända ryggen åt dem som vill förklara.
  • Viss punsch går inte att dricka trots att den e punsch.
  • Kontakter på rätt ställen gör underverk när man behöver hjälp.
  • Datorer man inte har admin på är av ondo.
  • Jag är tydligen en given projektledare!?
Saker som gör mig glad just nu är:
  • Solen är tillbaka!
  • Jag ska till Grekland om 2 veckor. :)
  • Lägenheten är nytapetserad.
  • Jobbet funkar bra.
  • Sambon är en sötnos ;)

Låt som fastnat på hjärnan: Förbannade Cara Mia!!! (johannas fel)

Låt jag hellre har på hjärnan: RumBum- USCB Allstars

Ha det bra i solen! ;)

Inga kommentarer: