torsdag, augusti 17, 2006

Framsteg - typ...

Nu börjar det hända saker!

Jag hade börjat få lite panik på lägenhetsfronten, men det löste sig med hjälp av lika mycket tur som skicklighet... :) eller egentligen mest tur och en hel del lyckliga slumpar.

Jag har nu skrivit kontrakt från 1 november på en fin tvåa på 60 kvadrat, med stort sovrum med fransk balkong (till monstret) och en lite större vardagsrum med stor balkong (till mig). Jag har badkar, nybonade golv, ett skafferi man kan gå in i (!) och en lysande reparationsfond. Allt detta för det facila priset av 4300 kr/mån (exkl bostadsbidrag då). Jag är nöjd och det känns sååå bra!

Äntligen känns det som att livet blir lite lättare. Men det e långt till 1 november.. Känns det som iaf.. Men det kommer kanske att gå tokfort, man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: