torsdag, april 27, 2006

Tung dag...

usch vilken dag det här har blivit...

sent i säng igår, upp tidigt för att hinna duscha å få upp tvätten ur källaren, samt få elliot ur landslagsstället å in i vanliga kläder å sedan till dagis innan frukosten som serveras 8:45.

väl på jobbet var det dax att inta första koffeinet för dagen.. ljuvligt! jag älskar verkligen kaffe! sedan dess har dagen rusat iväg även om jag hunnit mycket med. än så länge har jag:
  • skrivit klart de studiesociala delarna i åsiktsdokumentet (13 sidor)
  • uppdaterat fadderlistan
  • anmält folk till repledarutbildningen och cykel
  • slängt i mig lunch
  • läst rindis krisplan
  • korrekturläst massa papper
  • diskuterat gotland å efter-fum med massor med folk
  • skrivit in studiesociala punkter i kommande VP

innan dagen är slut bör jag även ha hunnit:
  • skriva fler papper
  • svara på en bunt mejl
  • sätta upp en bostadsannons åt en uppsala-student
  • rensa anslagstavlan
  • läsa åsiktsdokumentet igen
  • uppdatera krisplanen
  • ringa lärarförbundet
  • hämta elliot på dagis
  • fundera ut överraskningar

puh! lite mycket nu kanske man kan säga....

Inga kommentarer: